Chillen op Ko Chang

13 maart 2017 - Ko Chang, Thailand

Uiteindelijk zijn we 1,5e week op Ko Chang geweest. Tja en wat kan ik er over zeggen… Zoveel hebben we hier eigenlijk niet gedaan…

Op dag 2 hebben we een scootertje gehuurd waarmee we het eiland over zijn geweest. Het is hier best heuvelachtig met soms steile hellingen. Om de spanning (voor mij dan) weg te nemen vonden we dat we die avond wel wat buckets verdiend hadden. Na de 4e vond ik t wel weer genoeg (met de kater van Bangkok nog vers in mijn geheugen).

3-3 Viewpoint @ Ko Chang4-3 Buckets @ Lonely Beach Ko ChangSunset @ Ko Chang2- 3 Sunset @ Ko Chang

Van sporten kwam er niet veel, eigenlijk helemaal niks (tenzij je 3 baantjes heen en weer in het zwembad meetelt).  De weken hiervoor maakten we met gemak 10 á 20 duizend stappen per dag, hier kwamen we maar met moeite aan de 4 duizend. Tja met naar de massage en het restaurantje om de hoek lopen kom je ook niet ver.

Het meest actieve wat we gedaan hebben is een dagje duiken en snorkelen.  Was wel echt super!

Cocktails @ Harley Moon12-3 Bratwurst @ Harley Moon Ko Chang10-3 Biertje na duik-/snorkeltripje @ Buddha View Restaurant Ko Chang

We hebben hier heerlijk genoten van de rust, het warme weer, de lekkere curry’s en de frisse (zee)lucht. Kortom goed uitgerust om weer verder te reizen.

Vandaag aangekomen in  Siem Reap (Cambodja).

Nina